לפרוץ את קשר השתיקה- חובת דיווח על חשד להתעללות בילדים והזנחתם

ערכה להעשרת הידע של אנשי מקצוע וההורים אודות ילדים בסיכון והדרכים בהן יש לסייע להם

אנשי מקצוע המעוניינים ליזום הדרכות להורים, לצוותים חינוכיים וטיפוליים ועוד, יכולים למצוא כאן ערכות הדרכה במגוון נושאים.
מטרת הפרויקט היא לעודד את רופאי הילדים, האחיות, אנשי החינוך והגורמים המקצועיים הנוספים הפעילים בקהילה בקרב ילדים ומשפחותיהם ליזום קשר ישיר ובלתי אמצעי עם חברי הקהילה ועם אנשי המקצוע השונים הסובבים אותם, וכך ליצור מערכת אינטגרטיבית ומקיפה המכוונת זרקור אל בריאותם ורווחתם של הילדים בקהילה.

בערכה זו: על ילדים בסיכון, ילדים הסובלים מהתעללות והזנחה, גורמי הסיוע והטיפול הרלוונטיים, חוקי המדינה העוסקים בנושא וחובת כולנו להגיש עזרה מיידית ומיטבית.

הערכה נכתבה בשיתוף פעולה עם המועצה לשלום הילד, ובסיוע מכון חרוב.

כל ערכה נכתבת ונערכת על ידי רופא ילדים או איש מקצוע מוביל ורלוונטי אחר, ומכילה סקירת ספרות, מצגת מוכנה להרצאה וטקסט נלווה למצגת. הקבצים זמינים להורדה בחינם לכל דורש.
בנוסף יכולים אנשי המקצוע המעוניינים בכך לרכוש בכל ערכה שי לחלוקה בסיום ההדרכה, המתאים לנושא המדובר. בערכה זו: פוסטר מגנטי המפרט את כל שחשוב לדעת אודות התעללות בילדים והזנחתם, ומספרי טלפון חשובים לעזרה.

עמותת גושן הינה עמותה ללא מטרות רווח. פעילות העמותה מתאפשרת הודות לתרומות ואנשי מקצוע המנדבים את זמנם והכלים המקצועיים העומדים לרשותם.
מוצרי החלוקה בהדרכות נמכרים בעלות סמלית לצורך כיסוי עלויות ההדפסה והמשלוח בלבד.

תכולת הערכה (הורדת הקבצים בחינם)

המצגת- חובת דיווח על חשד להתעללות בילדים והזנחתם

סקירת הספרות וטקסט נלווה למצגת- חובת דיווח על חשד להתעללות בילדים והזנחתם

ערכה לחלוקה בהדרכות

פוסטר מגנטי 'חשוב לדעת': פוסטר שכולו מגנט המפרט את כל שחשוב לדעת אודות התעללות בילדים והזנחתם, ומספרי טלפון חשובים לעזרה. מיועד למסגרות חינוכיות וטיפולית ומאפשר את הצפת הנושא והגברת המודעות.

בחר כמות

סה"כ 140